KONFERENCJA
MARKETING I SPRZEDA W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH- II EDYCJA
11-12 Kwietnia 2013 r., Hotel H15 Boutique Apartments
ul. Poznanska 15 00-680 , Warszawa


W cigu dwch dni konferencji przedstawiciele najwikszych graczy na rynku oraz wysoko wykwalifikowani specjalici spotkaj si aby pokaza nowe koncepcje i pomysy wykorzystania wszystkich moliwoci marketingu internetowego w sposb jak najbardziej twrczy i skuteczny oraz  pokaza sprawdzone praktyki  aby utrzyma si w cigle zmieniajcym si wiecie online.

W dobie zaostrzajcej si konkurencji oraz niepewnoci gospodarczej, banki oraz instytucje finansowe musz skoncentrowa  si na przeksztaceniu  oraz udoskonaleniu  sposobw  dziaania,  redukcji kosztw oraz udoskonalaniu efektywnoci kanaw dystrybucji redefiniujc tym samym relacje firmy z otoczeniem.

Chcc pozyska nowych klientw i utrzyma dotychczasowych, musz zbudowa  strategi  w oparciu o  dostarczanie usug najwyszej jakoci,  szeroki wachlarz oferowanych produktw w poczeniu z innowacyjnoci .

Docz do interaktywnych sesji z udziaem :

  • Krzysztof Czuba, Wiceprezes? Alior Bank
  • Bernard Goko , Dyrektor Departament Sprzeday i Bankowoci Elektronicznej Credit Agricole Bank Polska
  • Jakub Bierzyski Dyrektor zarzdzajcy Omnicom Media Group
  • Jarosaw Olbromski Departament Rozwoju Bankowoci Elektronicznej, PKO Bank Polski
  • Andrzej Czechowski, Head of Business Intelligence, CitiBank Handlowy
  • Leszek Piekut,  Internet Sales Manager, mBank
  • Anna Trzciska, @net Manager, ING Towarzystwo Ubezpiecze na ycie S.A
  • Aleksandra Somiska, Senior User Experience Architect, 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Mariusz Gsiewski, CEE Mobile Solutions, Google Polska
  • Piotr Kowal, Solution Architect,QlikTech
  • Andrzej Wojnicki, Dyrektor Sprzeday, BPX

Przyjd i dowiedz si wicej na temat :

  • Jak wykorzysta kana mobilny w celu dodarcia do klienta
  • Jak optymalizowa koszty kampanii marketingowych w Internecie
  • Wszystko na temat tworzenia serwisw internetowych by speniay cele Twojej firmy
  • Opracowaniu zintegrowanego planu dziaa we wszystkich kanaach komunikacji  z Twoim klientem
  • Jak korzysta z kana cyfrowych aby uchwyci uwag klienta  w celu osignicia lepszych wynikw
  • Oraz wszystko na temat jak przewidzie sprzeda, zoptymalizowa budet oraz  policzy roi na dziaaniach marketingowych

ZGO SI JU DZI!

Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Monika Kielczyk  
tel: +4822 460 51 32
fax: +4822 465 81 87
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Serdecznie Pastwa Zapraszamy !!!

pdf PROGRAM KONFERENCJI

PARTNERZY KONFERENCJI

bpx

QlikView

 

Top Consulting S.A. ul. Aleja Wilanowska 7 lok.2, 02-756 Warszawa, tel.: (+48 22) 460 51 00, fax: (+48 22) 460 51 29, www.topconsult.pl
Top Consulting S.A., z siedzib w Warszawie przy ul. Aleja Wilanowska 7 lok.2, zarejestrowana w Sdzie Rejonowym dla
m. st. Warszawy, XII Wydzia Gospodarczy Krajowego Rejestru Sdowego, pod numerem KRS 0000305922, NIP 526-00-36-635, REGON 010413349,
wysoko kapitau zakadowego i kapitau wpaconego - 1 240 000,00 zotych.